flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Стан фінансового забезпечення місцевих загальних судів області та територіального управління у 2013 році

16 січня 2014, 15:13

 Відповідно до бюджетного запиту на 2013 рік потреба в коштах на забезпечення місцевих загальних судів області склала 118598,5 тис.грн. Кошторисними призначеннями на 2013 рік передбачено 52686,6 тис. грн., що становить 44,4 відсотків від потреби.

Зокрема, на видатки по  заробітній платі виділено коштів на суму 31477,4 тис. грн. (59,4% від запланованого), на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю виділено 3797,3 тис. грн. (49,6 % від запланованого), на оплату послуг – 2183,2 тис. грн. (49,6% від запланованого), на відрядження – 130,0 тис. грн. (42,6% від запланованого), на придбання обладнання і предметів довгострокового користування 434,0 тис. грн. (18,7% від запланованого).
 
 
 
Протягом 2013 року планом асигнувань передбачено та профінансовано по загальному фонду 40957,7 тис. грн., по спеціальному фонду – 11456,9 тис. грн.
Кошти загального фонду були направлені на виплату заробітної плати в сумі 29904,3 тис. грн. та нарахувань на оплату праці в сумі 10575,0 тис. грн., на придбання товарів на суму 225,8 тис. грн., на оплату послуг – 33,2 тис. грн., оплату комунальних платежів – 172,8 тис. грн.
Кошти спеціального фонду були використані на виплату заробітної плати в сумі 1573,1 тис. грн. на придбання товарів на суму 2826,1 тис. грн., на оплату послуг – 1074,4 тис. грн., на оплату відрядних – 49,2 тис. грн., оплату комунальних послуг – 1820,3 тис. грн., на оплату винагороди народним засідателям – 5,2 тис. грн., придбання предметів довгострокового користування – 434,0 тис. грн., на виготовлення проектно-кошторисної документації для Володимирецького районного суду – 14,3 тис. грн. та виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт приміщення Дубровицького районного суду – 7,4 тис. грн.
Виділені кошти спеціального фонду на придбання товарів і послуг були  використані  на:
-         придбання марок – 1500 тис.грн.;
-         придбання конвертів – 23,9 тис. грн.;
-         придбання запчастин до автомобілів – 16,2 тис. грн.;
-         придбання канцтоварів – 73,1 тис. грн.;
-         придбання господарських товарів – 108,1 тис. грн.;
-         придбання будівельних товарів – 426,0 тис. грн.;
-         придбання воріт та дверей металевих - 19,8 тис. грн.;
-         придбання приладів електропобутових – 13,0 тис. грн.;
-         придбання друкованої продукції (повістки, грамоти, посвідчення) – 97,7 тис.грн.;
-         придбання паперу - 98,9тис.грн.;
-         придбання дисків – 84,7 тис. грн.;
-         придбання мантій суддівських – 1,0 тис. грн.;
-         придбання моніторів – 99,9 тис. грн.;
-         підписка на періодичні видання – 37,0 тис. грн.;
-         публікація оголошень в газету – 10,4 тис. грн.;
-         поштові послуги – 44,1 тис. грн.;
-         послуги по обслуговуванню металодетекторів – 73,2 тис. грн.;
-         оплата послуг по обслуговуванню бухгалтерських програм – 14,6 тис. грн.;
-         поточний ремонт комп’ютерів і периферійного устаткування – 34,5 тис. грн.;
-         технічне обслуговування, заправку та відновлення картриджів – 76,0 тис. грн.;
-          централізоване адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судах – 88,8 тис. грн.;
-         послуги з страхування приміщення – 54,3 тис. грн.;
-         поточні ремонти приміщень судів – 693,6 тис. грн.
Також кошти спеціального фонду використані на придбання обладнання та предметів довгострокового використання, а саме: системних блоків – 25 штук на загальну суму 99,8 тис. грн., 7 серверів на загальну суму 99,9 тис. грн., 35 БФП – 99,9 тис. грн., 20 ДБЖ (для серверів) – 34,5 тис. грн., 10 пристроїв фіксування судового процесу  - 99,9 тис. грн.
Протягом  вказаного періоду були також отримані відповідні кошти спеціального фонду, які використані на оплату за телефонний зв'язок, комісійні банків, комунальні послуги (опалення, каналізація, водопостачання та водовідведення), оплату за поставлені газ, електроенергію, відшкодування витрат на відрядження.
Станом на 1.01.2013 через не проведення державною казначейською службою платежів, утворилась кредиторська заборгованість на загальну суму 1044,5 тис. грн. Складовими кредиторської заборгованості були: заборгованість за поточними видатками за отримані товари та надані послуги  - 1027,1 тис. грн., за винагороду народним засідателям – 3,2 тис. грн., за капітальними видатками  – 14,3 тис. грн.  Вказана заборгованість повністю погашена за рахунок видатків 2013 року.
Станом на 1.01.2014 зареєстровано кредиторську заборгованість по  спецфонду на загальну суму 1646,5 тис. грн., яка утворилась через несвоєчасне проведення платежів державною казначейською службою. Складовими кредиторської заборгованості є заборгованість за поточними видатками за отримані товари – 745,4 тис. грн. та надані послуги  - 803,6 тис. грн., за оплату відрядних – 80,8 тис. грн., за винагороду народним засідателям  - 2,5 тис. грн., за виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію в Костопільському та Рокитнівському районних судах області – 13,8 тис. грн. Крім того, казначейською службою не було проведено зареєстровані зобов’язання 30% вартості робіт по реконструкції Володимирецького районного суду та капітального ремонту Дубровицького районного суду.
Спеціалістами управління разом з керівниками апаратів судів розроблено план заходів із енергозбереження для забезпечення зменшення витрат на комунальні послуги та енергоносії. Проводяться аналізи щомісячного використання міськими та районними судами області енергоносіїв та води, призначено відповідальних осіб за ведення журналу обліку комунальних послуг та енергоносіїв в натуральних вимірниках. Аналітичні дані доводяться до відома голів місцевих судів та керівників апаратів судів.
У зв`язку з внесенням змін до Закону України «Про здійснення державних закупівель» та з метою забезпечення своєчасної та повноти оплати за комунальні послуги, енергоносії та послуги зв`язку в січні 2013 року було розпочато проведення тендерних процедур на закупівлю електроенергії, теплової енергії  та газу. В березні  2013 року були завершені тендерні процедури, укладено договори з постачальниками та проведена оплата спожитих послуг. Крім того, в квітні місяці було проведено тендерну процедуру закупівлі в одного учасника щодо придбання  марок, укладено відповідний договір на суму 1500 тис. грн.