Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз розгляду в територіальному управлінні звернень громадян за 2011 рік
Протягом 2011 року в територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Рівненській області з усними заявами та скаргами побувало 24 особи, що на 31.43 % менше , ніж за такий же період 2010 року (35).
У 2011 році до територіального управління надійшло 40 письмових заяв, пропозицій та скарг, що на третину більше, ніж за 2010 рік (28).
Звернення до територіального управління надходили від:
· громадян – 37 (92.5%)
· юридичних осіб – 3 (7.5%)
За вказаний період з усними та письмовими заявами в управління не зверталися жінки, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої соціалістичної праці, Герої Радянського Союзу, Герої України, ветерани війни, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
На дії суддів і працівників Рівненського міського суду в територіальне управління надійшло 23 звернення, Дубровицького районного суду – 4, Березнівського районного суду – 3, Кузнецовського міського суду – 2, Володимирецького, Гощанського, Костопільського, Рівненського районних судів, Рівненського окружного адміністративного суду, господарського суду Рівненської області – по 1 зверненню.
Не надходили письмові звернення на дії суддів і працівників апарату Демидівського, Зарічненського, Здолбунівського, Корецького, Млинівського, Острозького, Радивилівського, Рокитнівського, Сарненського районних судів та Дубенського міськрайонного суду.
В отриманих письмових зверненнях порушувались питання, зокрема, щодо:
- прискорення розгляду справ;
- притягнення судді до відповідальності;
- видачі копії судового рішення;
- надання повного тексту рішення;
- необ’єктивного розгляду справи;
- не направлення справи в апеляційний суд за апеляційною скаргою;
- незаконного складання працівником ДАІ протоколу про порушення правил дорожнього руху;
- надання можливості ознайомлення з матеріалами справи;
- відводу судді;
- здійснення контролю при розгляді кримінальної справи в суді;
- автоматичного розподілу справ між суддями;
- відсутності в суді поданої позовної заяви тощо.
З усіх 40 звернень, що були адресовані управлінню, надійшло 9 скарг, 4 з яких на процесуальні дії суддів, 4 на організацію роботи суду та 1 на незаконне складання працівником ДАІ протоколу про порушення правил дорожнього руху.
Зважаючи на те, що не всі заяви та скарги підлягали згідно закону розгляду по суті в територіальному управлінні, 22 звернення було направлено у суди області і 1 звернення в прокуратуру Рівненської області.
З усієї кількості звернень, що надійшли до територіального управління, розглянуто в строки:
· до 5 діб – 27 (67.5%);
· до 10 діб – 7 (17.5%);
· до 30 діб - 6 (15%).
Безпосередньо управлінням протягом року вирішено 17 звернень, у тому числі 4 на дії працівників апарату суду, з них 2 щодо розподілу справ між суддями після повернення їх з апеляційної інстанції та після відводів суддів. З метою недопущення в майбутньому надіслання звернень, у яких на вирішення ставились питання, що виходять за межі повноважень органів державної судової адміністрації, заявникам роз’яснювались норми чинного цивільного процесуального, кримінально – процесуального законодавства та інших галузей права.
Питання стану роботи із зверненнями громадян щоквартально були предметом розгляду на нарадах у начальника територіального управління за результатами роботи кожного кварталу року.