flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз розгляду в територіальному управлінні звернень громадян за 2011 рік

10 січня 2012, 12:54

Аналіз розгляду в територіальному управлінні звернень громадян  за 2011 рік

Протягом 2011 року в територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Рівненській області з усними заявами та скаргами побувало 24 особи, що на 31.43 % менше , ніж за такий же період 2010 року (35).

  У 2011 році до територіального управління надійшло 40 письмових заяв, пропозицій  та скарг, що на третину  більше, ніж за 2010 рік (28).  

  Звернення до територіального управління надходили  від:

·        громадян           – 37 (92.5%)

·        юридичних осіб – 3 (7.5%)

  За вказаний період з усними та письмовими заявами в управління не зверталися жінки, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”, інваліди Великої Вітчизняної війни, Герої соціалістичної праці,  Герої Радянського Союзу, Герої України, ветерани війни, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

На дії суддів  і працівників Рівненського міського суду  в територіальне управління надійшло 23 звернення, Дубровицького районного суду – 4, Березнівського районного суду – 3, Кузнецовського міського суду – 2, Володимирецького, Гощанського,  Костопільського, Рівненського  районних судів,  Рівненського окружного адміністративного суду, господарського суду Рівненської області  – по 1 зверненню.

  Не надходили письмові звернення на дії суддів і працівників апарату Демидівського,   Зарічненського, Здолбунівського, Корецького,  Млинівського, Острозького,   Радивилівського,  Рокитнівського, Сарненського районних судів  та Дубенського міськрайонного суду.

В отриманих письмових зверненнях порушувались  питання, зокрема, щодо:

- прискорення розгляду справ;

- притягнення судді до відповідальності;

- видачі копії судового рішення;

- надання повного тексту рішення;

- необ’єктивного розгляду справи;

- не направлення справи в апеляційний суд за апеляційною скаргою;

- незаконного складання працівником ДАІ протоколу про порушення правил дорожнього руху;

- надання можливості ознайомлення з матеріалами справи;

- відводу судді;

- здійснення контролю при розгляді кримінальної справи в суді;

- автоматичного розподілу справ між суддями;

- відсутності в суді поданої позовної заяви тощо.

З усіх 40 звернень, що були адресовані управлінню, надійшло 9 скарг,  4 з яких на процесуальні дії суддів, 4 на організацію роботи суду та 1 на незаконне складання працівником ДАІ протоколу про порушення правил дорожнього руху.

Зважаючи на те, що не всі заяви та скарги підлягали згідно закону розгляду по суті в територіальному управлінні, 22 звернення було направлено у суди області і 1 звернення в прокуратуру Рівненської області. 

З усієї кількості звернень, що надійшли до територіального управління, розглянуто в  строки:

·        до 5 діб    – 27 (67.5%);

·         до 10 діб –   7 (17.5%);

·        до 30 діб -    6 (15%).

Безпосередньо управлінням протягом року  вирішено 17 звернень, у тому числі 4 на дії працівників апарату суду, з них 2 щодо розподілу справ між суддями після повернення їх з апеляційної інстанції та після відводів суддів. З метою недопущення в майбутньому надіслання звернень, у яких на вирішення ставились питання, що виходять за межі повноважень органів державної судової адміністрації, заявникам роз’яснювались норми чинного цивільного процесуального, кримінально – процесуального законодавства та інших галузей права.   

Питання стану роботи із зверненнями громадян щоквартально були предметом розгляду на нарадах у начальника територіального управління за результатами роботи кожного кварталу року.