Для забезпечення діяльності місцевих загальних судів Рівненської області кошторисом надходжень та видатків на 2015 рік за КПКВ 0501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» затверджено, з урахуванням внесених впродовж звітного періоду змін, 45631,6 тис. грн., з яких за загальним фондом державного бюджету - 34561,9 тис. грн., за спеціальним фондом державного бюджету - 11069,7 тис. грн., що складає 76,7% минулорічних кошторисних призначень та
лише 31,3% від потреби, відповідно до бюджетного запиту на 2015 рік.
У другому кварталі звітного року здійснювалась виплата суддівської винагороди в повній мірі з врахуванням доплати за вислугу років суддям місцевих загальних судів області у відповідності до пункту 2 рішення ради суддів України від 16.04.2015 №42, тобто стаж роботи суддів перерахунку не підлягав, заробітна плата працівників апарату судів в середньому склала 3,5 тис. грн.
На даний час територіальним управлінням за рахунок призначень 2015 року перереєстровано в ГУДКСУ у Рівненській області та оплачено усю кредиторську заборгованість за поточними та капітальними видатками 2014 року, а саме:
за КЕКВ 2210 – 858,8 тис. грн.;
за КЕКВ 2240 – 280,5 тис. грн.;
за КЕКВ 2250 – 24,1 тис. грн.
З метою недопущення та зменшення кредиторської заборгованості, повного та ефективного використання бюджетних коштів, недопущення залишків невикористаних бюджетних асигнувань на рахунках, систематично здійснюється ретельний аналіз та проводяться відповідні розрахунки, надаються щотижневі заявки щодо потреби в фінансуванні з урахуванням наявних рахунків за надані послуги та придбані товари.
За рахунок коштів по спеціальному фонду придбано:
- по КЕКВ 2210 будівельних та господарських матеріалів 573,0 тис. грн., дисків – 99,7 тис. грн., канцелярські товари – 212,5 тис. грн., картриджі – 4,1 тис. грн., миючі засоби – 89,8 тис. грн., друкована продукція, в тому числі конверти – 90,8 тис. грн.,
- по КЕКВ 2240 отримані послуги з доставки службової кореспонденції на суму 90,4 тис. грн., банківське обслуговування – 13,8 тис. грн., монтаж систем відео нагляду – 99,9 тис. грн., поточний ремонт підлоги Дубровицького районного суду – 50,6 тис. грн., страхування майна – 56,0 тис. грн., телекомунікаційні послуги – 50,3 тис. грн., супровід програмного забезпечення та отримання ліцензії на користування – 99,8 тис. грн., охорона приміщення – 5,2 тис. грн.,
- по КЕКВ 2250 проведені витрати на відрядження в 2015 році на загальну суму 34,4 тис. грн.;
- по КЕКВ 2800 сплачено податків на суму 5,9 тис. грн., виплачена винагорода народним засідателям – 3,1 тис. грн.;
- по КЕКВ 2270 проведено оплату: послуг теплопостачання на суму 269,7 тис. грн., послуг з водопостачання та водовідведення – 24,6 тис грн.; за електроенергію – 234,1; за газопостачання – 459,9 тис. грн.;
Станом на 1.07.2015 кредиторська заборгованість відсутня.
З метою економного та раціонального використання державних коштів та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 1.03.2014 №65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» в територіальному управлінні розроблено та затверджено Заходи щодо економного та раціонального використання державних коштів.
Спеціалістами управління разом з керівниками апаратів судів розроблено план заходів із енергозбереження для забезпечення зменшення витрат на комунальні послуги та енергоносії. Проводяться аналізи щомісячного використання міськими та районними судами області енергоносіїв та води, призначено відповідальних осіб за ведення журналу обліку комунальних послуг та енергоносіїв в натуральних вимірниках.
Крім того щоквартально проводиться аналіз фактичних витрат розхідних матеріалів (папір, конверти, марки, СD-диски) в загальних місцевих судах області. Аналітичні дані доводяться до відома голів місцевих судів та керівників апаратів судів.
Для зменшення витрат на доставку рекомендованої кореспонденції територіальним управлінням 23.02.2015 укладено договір з ТзОВ «Укркур’єр» щодо надання кур’єрських послуг для Рівненського міського та Рівненського районного судів з доставки відправлень по м. Рівне із поверненням повідомлення про вручення на суму 95220 грн. (при вартості доставки одного рекомендованого конверта 7,59 грн.).
У зв`язку з внесенням змін до Закону України «Про здійснення державних закупівель» та з метою забезпечення своєчасної та повноти оплати за комунальні послуги, енергоносії та послуги зв`язку в 2014 році було розпочато тендерні процедури на закупівлю електроенергії, теплової енергії, газу. Після завершення процедур, у 2015 році укладено 7 тендерних договорів з постачальниками. В червні місяці поточного року завершено тендерну процедуру по закупівлі поштових марок та укладено договір на суму 1 млн. грн.
У звітному періоді списано 251 одиницю комп’ютерної техніки, яка не придатна для подальшої експлуатації (висновок ТзОВ «ЕКОАЗИМУТ»). Згідно акту вилучених матеріалів на кольорові та чорні метали і полімери, отримано коштів в сумі 827,20 грн., які перераховано до бюджету.