Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до бюджетного запиту на 2013 рік потреба в коштах на забезпечення місцевих загальних судів області склала 118598,5 тис. грн. Кошторисними призначеннями на 2013 рік передбачено 50643,5 тис. грн., що становить 42,7 відсотків від потреби.
Зокрема, на видатки по заробітній платі виділено коштів на суму 29904,3 тис. грн. (56,4% від запланованого), на придбання товарів і послуг виділено 5452,7 тис. грн. (37,2 % від запланованого), на відрядження – 130,0 тис. грн. (42,6% від запланованого), на придбання обладнання і предметів довгострокового користування 434,0 тис. грн. (18,7% від запланованого).
Протягом 6 місяців 2013 року планом асигнувань передбачено та профінансовано по загальному фонду 20798,2 тис. грн., по спеціальному фонду передбачено 5869,7 тис. грн.
Кошти загального фонду були направлені на виплату заробітної плати в сумі 14797,3 тис. грн. та нарахувань на оплату праці в сумі 4939,8 тис. грн.
Кошти спеціального фонду були використані на придбання товарів на суму 1315,1 тис. грн., на оплату послуг – 671,1 тис. грн., на оплату відрядних – 27,9 тис. грн., оплату комунальних послуг – 999,2 тис. грн., на оплату винагороди народним засідателям (погашення бюджетної кредиторської заборгованості за 2012 рік) – 3,2 тис. грн., придбання предметів довгострокового користування – 99,8 тис. грн.
Виділені кошти спеціального фонду на придбання товарів і послуг були використані на:
- придбання марок – 493,7 тис. грн.;
- придбання конвертів – 23,9 тис. грн.;
- придбання запчастин до автомобілів – 15,7 тис. грн.;
- придбання канцтоварів – 5,8 тис. грн.;
- придбання господарських товарів – 5,9 тис. грн.;
- придбання будівельних товарів – 266,7 тис. грн.;
- придбання воріт та дверей металевих - 19,8 тис. грн.;
- придбання приладів електропобутових – 13,0 тис. грн.;
- придбання друкованої продукції (повістки, грамоти, посвідчення) – 88,7 тис. грн.;
- придбання паперу - 98,9 тис. грн.;
- придбання дисків – 84,7 тис. грн.;
- придбання мантій суддівських – 1,0 тис. грн.;
- придбання моніторів – 99,9 тис. грн.;
- придбання металопластикових вікон – 97,3 тис. грн.;
- публікація оголошень в газету – 6,4 тис. грн.;
- послуги по обслуговуванню металодетекторів – 73,2 тис. грн.;
- оплата послуг по обслуговуванню бухгалтерських програм – 14,6 тис. грн.;
- поточний ремонт комп’ютерів і периферійного устаткування – 24,2 тис. грн.;
- технічне обслуговування, заправку та відновлення картриджів – 65,2 тис. грн.;
- централізоване адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судах – 88,8 тис. грн.;
- поточні ремонти приміщень судів – 193,0 тис. грн.
Також кошти спеціального фонду використані на придбання обладнання та предметів довгострокового використання, а саме: системних блоків – 99,8 тис. грн. та на виготовлення проектно-кошторисної документації Володимирецького районного суду – 14,3 тис. грн.
Протягом вказаного періоду були також отримані відповідні кошти спеціального фонду, які використані на оплату за телефонний зв'язок, комісійні банків, комунальні послуги (опалення, каналізація, водопостачання та водовідведення), оплату за поставлені газ, електроенергію, відшкодування витрат на відрядження.
Територіальним управлінням проводиться аналіз щомісячного використання міськими та районними судами області енергоносіїв та води для прийняття оперативних рішень щодо можливої їх економії, призначено відповідальних осіб за ведення журналу обліку комунальних послуг та енергоносіїв в натуральних вимірниках. Аналітичні дані щомісячно доводяться до відома голів місцевих судів та керівників апаратів судів.
У зв`язку з внесенням змін до Закону України «Про здійснення державних закупівель» та з метою забезпечення своєчасної та повноти оплати за комунальні послуги, енергоносії та послуги зв`язку в січні 2013 року було розпочато проведення тендерних процедур на закупівлю електроенергії, теплової енергії та газу.
У березні 2013 року були завершені тендерні процедури, укладено договори з постачальниками та проведена оплата спожитих послуг.
Крім того, в квітні місяці було проведено тендерну процедуру закупівлі в одного учасника щодо придбання поштових марок, укладено відповідний договір на суму 1 млн. 500 тис. грн.