Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток 8
№ з/п
|
Найменування документа
|
Створення документа
|
Перевірка документа
|
Подальше проходження документа
|
|
||||||
кількість
|
відповідальний за виконання
|
термін
|
відповідальний за перевірку
|
термін
|
передача документа
|
наступний етап
|
граничний строк виконання
|
|
|||
1
|
Договірна робота
|
|
|||||||||
1.1
|
Договір на придбання товарів(надання послуг, виконання робіт)
|
2
|
головний спеціаліст з договірної та позовної роботи
|
|
завідувач сектору, головний бухгалтер
|
|
на підпис начальнику управління
|
реєструють в сектрі МТГЗ ОДССР і передають на проплату до бухгалтерії
|
строки установлені законодавством про закупівлі (якщо інше не перед-бачено)
|
|
|
1.2
|
Документи, що підтверджують проведення процедур закупівель
|
2
|
члени комітету з конкурсних торгів
|
строки установлені законодавством про закупівлі
|
секретар комітету з конкурсних торгів
|
не пізніше наступного дня після їх створення
|
1 примірник-до бухгалтерії
|
скеровується в ГУДКСУ у Рівненській області для реєстрації та проведення оплати
|
|
||
2
|
Банк
|
|
|
||||||||
2.1
|
Реєстри бюджетних зобов’язань
|
2
|
головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
|
не пізніше наступного дня після отримання необхідних документів
|
головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
|
удень їх оформлення
|
на підпис начальнику відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
|
скеровується в ГУДКСУ у Рівненській області (разом з підтвердними документами) для реєстрації зобов’язань та оплати
|
не пізніше ніж через 7 р.дн. із дати їх взяття
|
|
|
3.2
|
Реєстри бюджетних фінансових зобов’язань
|
2
|
упродовж 7 р.дн. із дати їх прийнят-тя,
|
|
|||||||
3.3
|
Платіжні доручення
|
2
|
не пізніше ніж через 30к.дн. із дати його виписки
|
||||||||
3
|
Каса
|
|
|||||||||
3.1
|
Прибутковий та видатковий касовий ордер
|
2
|
головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
|
під час оформлення касової операції
|
головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
|
у день їх оформлення
|
на підпис начальнику відділу пла-ново-фінан-сової діяль-ності, бухг-алтерського обліку та звіт-ності (видатко-вий і началь-нику управління)
|
долучити до МО №1 (після внесення запису до касової книги)
|
день прийняття та здачі готівки в банк
|
|
|
3.2
|
Касова книга
|
2
|
на підпис на-чальнику від-ділу планово-фінансової ді-яльності, бух-галтерського обліку та звітності
|
долучити один примірник до МО №1, а другий до касової книги
|
день прийняття та здачі готівки в банк
|
|
|||||
4
|
Відрядження
|
|
|||||||||
4.1
|
Авансовий звіт
|
1
|
працівник, що повернувся із відрядження
|
до закінче-ння 5 бан-ківського дня, що на-стає за днем завершен-ня відряд-ження (3-го якщо готів-ку отрима-но через банкомат)
|
працівник установи згідно посадової інструкції
|
у день оформлення
|
на підпис начальнику відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності та начальнику теруправління
|
долучити до відомості та провести оплату (при наявності відкритих асигнувань), МО №8
|
у день отримання затвердже-ного авансового звіту
|
|
|
4.2
|
Письмовий дозвіл керівнику на відшкодування витрат понад граничні суми
|
1
|
у день оформлення авансового звіту
|
на затвердження начальнику теруправління
|
долучити до авансового звіту
|
у день отримання дозволу начальника управління
|
|
||||
5
|
|
Первинні документи
|
|
||||||||
5.1
|
Накладна на придбання товарів
|
1
|
матеріально-відповідальна особа чи інша вповноважена особа
|
у день надход-ження
|
працівник установи згідно посадової інструкції
|
не пізніше наступного дня після їх отримання
|
працівник установи згідно посадової інструкції який веде МО № 4 та 6
|
долучити до відповідного МО
|
не пізніше 27 числа поточного місяця
|
|
|
5.2
|
Акт надання послуг, виконаних робіт
|
2
|
матеріально-відповідальна особа чи інша вповноважена особа
|
у день надходження
|
працівник установи згідно посадової інструкції
|
не пізніше наступного дня після їх отримання
|
працівник установи згідно посадової інструкції і який веде МО № 4 та 6
|
долучити документ до відповідного МО
|
не пізніше 27 числа поточного місяця
|
|
|
6
|
Необоротні активи
|
|
|||||||||
6.1
|
Типова форма № ОЗ-1 (Акт прийняття-передачі основних засобів) (бюджет)
|
2
|
комісія утворена керівником установи
|
у день-прийняття-передачі
|
працівник установи згідно посадової інструкції
|
не пізніше наступного дня після складання (електронний варіант) оригінал на протязі 7 к.дн.
|
на візу начальнику управління
на затвердження начальнику управління
на затвердження голові суду
|
долучити документ до МО №4,6 унести запис до інвентарної картки
|
наступний день після накладання візи та затвердження начальника управління
|
|
|
6.2
|
Типова форма № ОЗ-2 (Акт прийняття-здання відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів (бюджет)
|
2
|
комісія утворена керівником установи
|
у день-прийняття-здання після ремонту
|
внести запис до інвентарної картки
|
|
|||||
6.3
|
Типова форма № ОЗ-3 (Акт про списання основних засобів) (бюджет)
|
2
|
комісія зі списання утворена керівником установи
|
у день лік-відації (після погодже-ння із су-б’єктом уп-равління)
|
долучити документ до МО №9 внести запис до інвентарної картки
|
|
|||||
6.4
|
Типова форма № ОЗ-4 ,ОЗ-5(бюджет)
|
2
|
долучити документ до МО №9 внести запис до інвентарної картки
|
|
|||||||
6.5
|
Типова форма № ОЗ-6, ОЗ-8, ОЗ-9 (бюджет)
|
1
|
працівник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності згідно інструкції
|
не пізніше наступного дня після отримання та проведення документа
|
начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
|
не пізніше наступного дня після отримання
|
-
|
-
|
-
|
|
|
6.6
|
Типова форма № ОЗ-10 (бюджет)
|
1
|
після відкриття інвентарної картки
|
в останній день звітного місяця
|
-
|
-
|
-
|
|
|||
6.7
|
Типова форма № ОЗ-11 (бюджет)
|
1
|
матеріально відповідальні особи
|
у день ви-дачі об’-єкту в екс-плуатацію
|
начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
6.8
|
Типова форма № ОЗ-12 (бюджет)
|
1
|
працівник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
|
для основних засобів-в останній день грудня
|
в останній день звітного місяця
|
працівник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності який веде МО№17
|
долучити документ до МО №17
|
не пізніше останнього робочого дня звітного місяця
|
|||
для інших НА в день видачі в ек-сплуатацію
|
|||||||||||
6.9
|
Оборотні відомості з руху НА
|
1
|
останній робочий день місяця
|
в останній день звітного місяця
|
до всіх МВО звірити залишки
|
1 раз в рік в місяці, що передує даті річної інве-нтаризації
|
|
||||
6.10
|
Акти введення об’єкта в експлуатацію
|
1
|
матеріально-відповідальна особа чи інша вповноважена особа
|
у день ви-дачі (вве-дення) об’-єкта в екс-плуатацію
|
наступного дня після оформлення
|
працівник від-ділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності який веде облік НА
|
занести дані до відомостей обліку термінів експлуатації ОЗ
|
не пізніше останнього робочого дня звітного місяця
|
|||
|
|
||||||||||
6.11
|
Дефектні акти, висновки про технічний стан об’єктів
|
1
|
матеріально-відповідальна особа чи інша вповноважена особа
|
у день їх отримання
|
комісія зі списання
|
під час оформлення актів на списання
|
працівник установи згідно посадової інструкції який веде облік в МО-9-10 та МО-13
|
долучають до актів списання
|
|
|
|
7
|
Запаси
|
|
|||||||||
7.1
|
Акт приймання матеріалів
|
2
|
керівник або матеріально відповідальна особа
|
у день приймання запасів
|
працівник установи згідно посадової інструкції який веде облік запасів
|
наступного дня після складання
|
-
|
-
|
-
|
|
|
7.2
|
Акт списання (форма 3-2)
|
2
|
комісія зі списання
|
у день списання запасів
|
у день отримання до виконання
|
працівник установи згідно посадової інструкції який веде облік в МО-10 та МО-13
|
долучають до відповідного меморіального ордера
|
не пізніше наступного дня після проведення
|
|
||
7.3
|
Накладна
|
3
|
матеріально відповідальна особа
|
у день видачі зі складу
|
|
у день отримання до виконання
|
на підпис начальнику управління
|
долучають до відповідного меморіального ордера та записують до оборотної відомості
|
не пізніше наступного дня після отримання
|
|
|
8
|
Бланки суворої звітності
|
|
|||||||||
8.1
|
Прибутково-видаткова накладна на бланки суворої звітності
|
2
|
працівник установи згідно посадової інструкції і який від-повідальний за видачу бланків
|
під час видачі бланків
|
працівник установи згідно посадової інструкції який від-повідальний за видачу бланків
|
під час оформлення
|
на підпис начальнику
управління
|
долучають до відповідних меморіальних ордерів
|
не пізніше наступного дня після оформлення та підписання
|
|
|
8.2
|
Акт на списання використаних бланки суворої звітності
|
1
|
матеріально відповідальна особа
|
20-25 число кожного місяця
|
працівник установи згідно посадової інструкції який веде облік запасів
|
у день отримання
|
на резолюцію начальнику теруправління
|
долучають до відповідних меморіальних ордерів
|
не пізніше наступного дня після отримання
|
|
|
9
|
Документи, пов’язані з утриманням автотранспорту
|
|
|||||||||
9.1
|
Подорожній лист
|
1
|
працівник, згідно посадової інструкції,або наказу керівника
|
до початку робочого дня водія, або особи на яку по-кладено ке-рування транспорт-ним засобом
|
працівник, згідно посадової інструкції,або наказу керівника
|
під час допуску водія до роботи
|
на підпис Голові суду
|
долучають до зведення подорожніх листів
|
зведені по-дорожні ли-сти не пізні-ше останнь-ого робочо-го дня, що-місяця зда-ти в бух- гатерію
|
|
|
9.2
|
Зведення подорожніх листів
|
1
|
в останній робочий день місяця
|
у день оформлення
|
працівник від-ділу планово-фінансової ді-яльності, бух-галтерського обліку та звіт-ності який веде облік пального
|
долучають до МО №13
|
не пізніше останнього робочого дня, що-місяця
|
|
|||
9.3
|
Картка експлуатаційного пробігу шин, акумулятора
|
2
|
працівник від-ділу планово-фінансової ді-яльності, бух-галтерського обліку та звіт-ності який ве-де облікзапасів
|
в останній робочий день місяця
|
працівник від-ділу планово-фінансової ді-яльності, бух-галтерського обліку та звіт-ності який ве-де облікзапасів
|
у день оформлення
|
---
|
---
|
---
|
|
|
10
|
Документи з оплати праці
|
|
|||||||||
10.1
|
Накази (копії) про прийняття на роботу, зві-льнення, нада-ння щорічної відпустки та виплату мат допомоги, ус-тановлення надбавок, до-плат, премію-вання, оплата відрядження
|
2
|
працівник кадрової роботи
|
у день отримання розпорядження керівника
|
погоджують з відповідальни-ми особами
|
у день отримання
|
працівник від-ділу планово-фінансової ді-яльності, бух-галтерського обліку та звіт-ності, який веде розрахунки по оплаті праці
|
проводять нарахування й долучають до МО №5
|
не пізніше, 27 числа поточного місяця
|
|
|
10.2
|
Табель обліку використання робочого часу
|
2
|
особа відповідальна за ведення табеля
|
до 10-числа (виплата авансу до 15 ч-ла); до 20 числа (виплата з/п до 30
ч-ла)
|
працівник кадрової роботи, керівник апарату, начальник управління
|
у день отримання
|
не пізніше, як за три робочих дні до дати виплати авансу та з/п
|
|
|||
10.3
|
Витяги з протоколів засідання комісій із соцстрахування (разом із лис-тами непра-цездатності)
|
1
|
комісія (секретар комісії) із соціального страхування
|
до 25 числа поточного місяці (на протязі 3-х днів з дати отримання)
|
працівник кадрової роботи, керівник апарату
|
у день отримання
|
проводять нарахування
|
не пізніше, як за три робочих дні до закінчення місяця
|
|
||
11
|
Документи за розрахунками
|
|
|||||||||
11.1
|
Акти звірки з контрагентами
|
2
|
працівник від-ділу планово-фінансової діяльності,бух-галтерського обліку та звіт-ності який веде розрахун-ки з поста-чальниками
|
при потребі (не менше двох разів на рік)
|
начальнику відділу планово-фі-нансової діяль-ності, бухгал-терського облі-ку та звітності
|
у день отримання
|
передають контрагенту для звірки
|
не пізніше, останнього робочого дня місяця звірки
|
|
||
12
|
Меморіальні ордери
|
|
|||||||||
12.1
|
Меморіальні ордери 1-17
|
1
|
працівник установи згідно посадової інструкції які відповідають за складання відповідного МО
|
записи заносяться кожного дня
|
працівник установи згідно посадової інструкції які відповідають за складання відповідного МО
|
не пізніше наступного дня після отримання
|
начальнику відділу планово-фі-нансової діяль-ності, бухгал-терського облі-ку та звітності (працівники які ведуть МО)
|
суму оборотів за кожним МО заносять до Книги «Журнал-головна»
|
не пізніше, останнього робочого дня кожного місяця
|
|
|
13.2
|
Книга «Журнал-головна»
|
1
|
не пізніше наступного дня після складання МО
|
не пізніше наступного дня після оформлення
|
звіряють суми оборотів за дебетом і кредитом кожного субрахунку
|
не пізніше наступного дня після оформлення
|
|
||||
13
|
Звітність
|
|
|||||||||
13.1
|
Бюджетна, фінансова, податкова, пенсійна, до соціальних фондів та інша
|
2-3
|
начальник та працівники ві-дділу планово-фінансової ді-яльності, бух- обліку та звітності
|
не пізніше ніж за три дні до граничного терміну її надання
|
начальник та працівники ві-дділу планово-фінансової ді-яльності, бух- обліку та звітності
|
не пізніше наступного дня після оформлення
|
на підпис на-чальнику відді-лу та начальнику управління
|
начальник та праці-вники відділу пла-ново-фінансової ді-яльності, бухобліку та звітності здає до відповідного органу
|
не пізніше граничної дати, уста-новленої для подання відповід-ного звіту
|
|
|
|