Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№ з/п
|
Найменування органу
|
Місцезнаходження державного органу
|
Вид посади (керівна/
спеціаліст)
|
Категорія
|
Найменування посади
|
Інформація щодо особливостей зайняття посади
|
Інформація про дату оприлюднення оголошення (із зазначенням найменування) та посилання на веб-сайт державного органу
|
Кінцевий термін прийняття документів
|
Основні вимоги до кандидатів
|
Контактний телефон (із зазначенням
міжміського коду)
|
|||
день
|
місяць
|
рік
|
Обов'язкова вимога до професійного спрямування освіти
|
Інші вимоги
|
|||||||||
1.
|
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області
|
33028, м.Рівне, вул.. Замкова, 22а
|
спеціаліст
|
"В"
|
головний спеціаліст відділу планового-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
|
Строковий трудовий договір, на період відсутності основного працівника
|
20.04.2017
Веб сайт
http://rv.court.gov.ua/tu18
|
05
|
05
|
2017
|
Згідно з умовами проведення конкурсу
|
|
(0362)
26 87 88
|
2.
|
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Рівненській області
|
33028, м.Рівне, вул.. Замкова, 22а
|
спеціаліст
|
"В"
|
головний спеціаліст сектору з питань управління об’єктами державного майна
|
Безстроковий трудовий договір
|
20.04.2017
Веб сайт
http://rv.court.gov.ua/tu18
|
05
|
05
|
2017
|
Згідно з умовами проведення конкурсу
|
|
(0362)
26 87 88
|
Загальні умови
|
|||
Посадові обов’язки
|
1. Нараховує відрядні витрати, заробітну плату, відпускні, лікарняні по управлінню та судах області та аналізує їх використання.
2. Складає платіжні відомості на виплату заробітної плати, авансу, лікарняних та відрядних витрат, проводить їх реєстрацію.
3. Веде бухгалтерський облік по рахунку 661 та складає меморіальний ордер № 5.
4. Готує всі довідки відносно зарплати за вимогою працівників, а також збирає необхідну інформацію для проведенння розрахунків по зарплаті.
5. Опрацьовує нормативні документи відносно змін розрахунків і використовує їх у повсякденній роботі.
6. Складає квартальні звіти форми ГДФ “Про суми виплачених доходів і утриманих з них податків” по відповідних судах.
7. Вибирає дані для персоніфікованого обліку для пенсійного фонду.
8. Складає звіт в пенсійний фонд, подає звіт на відшкодування чорнобильських виплат.
9. Веде фактичні видатки по зарплаті.
10. Слідкує за збереженням бухгалтерських документів.
11. Виконує доручення начальника відділу.
|
||
Умови оплати праці
|
1) посадовий оклад – 3801 грн.,
2) надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 р. №15,
3) надбавка та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Строкова, на період відсутності основного працівника
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою абочетвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовнонеї відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка;
6) декларація особи про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, за 2016 рік.
Документи приймаються до 16 год. 45 хв.
05 травня 2017 року за адресою:
33028, м. Рівне, вул. Замкова, 22 а,
каб. №410 (4 поверх)
|
||
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
10 травня 2017 року о 10:00,
33028, м. Рівне, вул. Замкова ,22 а
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Злобіна Любов Володимирівна
(0362) 26-87-88
inbox@rv.court.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетентності
|
|||
Загальні вимоги
|
|||
1.
|
Освіта
|
вища освіта ступеня молодший бакалавр або бакалавр
|
|
2.
|
Досвід роботи
|
Не потребує
|
|
3.
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
|
Спеціальні вимоги
|
|||
1.
|
Освіта
|
вища освіта ступеня молодший бакалавр або бакалавр фінансово-економічного спрямування
|
|
2.
|
Знання законодавства
|
1) Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»;
4) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»;
5) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;
6) Бюджетний Кодекс України;
7) Кодекс законів про працю України;
8) Закон України «Про державний бюджет України» на відповідний період; Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;
9) Національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку в державному секторі та план рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ;
10) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.
|
|
3.
|
Професійні чи технічні знання
|
Знання законів, інших актів законодавства з питань регулювання господарської діяльності та ведення бухгалтерського обліку, у тому числі нормативно-правові акти Національного банку, нормативно-правові акти мінфіну щодо порядку ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, порядок оформлення операцій і організації документообігу за розділами обліку, форми та проведення розрахунків, порядок приймання, передачі товарно-матеріальних та інших цінностей, зберігання і витрачання коштів, правила проведення та оформлення результатів інвентаризації активів і зобов’язань, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
|
|
4.
|
Спеціальний досвід роботи
|
Не потребує
|
|
5.
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого
користувача; досвід роботи з офісним пакетом
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
навички роботи з інформаційно-пошуковими
системами в мережі Інтернет.
|
|
6.
|
Особистісні якості
|
1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) відповідальність;
4) уважність до деталей;
5) вміння працювати в стресових ситуаціях.
|
Загальні умови
|
|||
Посадові обов’язки
|
1. Вживає заходи щодо забезпечення територіального управління та місцевих загальних судів матеріально-технічними ресурсами.
2. Спільно з відділом планово - фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності бере участь у вирішенні питань щодо покращення матеріально - технічної бази територіального управління та місцевих загальних судів області.
3. Організовує в територіальному управлінні та місцевих загальних судах області технічний нагляд за належним станом інженерних систем опалення, газифікації, освітлення, телефонізації, водопостачання, водовідведення та їх надійної експлуатації. Забезпечує вжиття заходів щодо усунення пошкоджень та аварій.
4. Забезпечує виконання територіальним управлінням та місцевими загальними судами області нормативних вимог по укріпленні будівель судів, охороні приміщень судів, безпеці суддів, пожежній безпеці; готує заходи по забезпеченню нормативних вимог.
5. Проводить спільно з керівниками апарату судів збір технічних умов для виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію та ремонти приміщень місцевих загальних судів області.
6. Здійснює пошук потенційних підрядних організацій для виконання ремонтно-будівельних робіт.
7. Бере участь у підготовці перспективних планів поточних та капітальних ремонтів приміщень та інженерних мереж територіального управління та місцевих загальних судів області.
8. Надає практичну допомогу комітету з конкурсних торгів при підготовці тендерної документації з питань проведення поточних, капітальних ремонтів та реконструкції приміщень судів.
9. Готує та подає у встановлені строки до ДСА України згідно встановлених форм звітність щодо матеріально-технічного забезпечення судів та з інших питань, що відносяться до його повноважень.
10. Бере участь в плануванні матеріально-технічного забезпечення територіального управління та місцевих загальних судів.
11. Здійснює заходи щодо виготовлення правовстановлюючих документів на будівлі, приміщення та земельні ділянки місцевих загальних судів області.
12. Здійснює замовлення на виготовлення для місцевих загальних судів області та територіального управління печаток та штампів, державної символіки, вивісок, інформаційних стендів, тощо.
13. Організовує заходи щодо реєстрації транспортних засобів та зняття їх з обліку в МРЕВ ДАІ, щодо проходження технічного огляду транспортних засобів територіального управління та місцевих загальних судів області.
14. Впроваджує заходи щодо економного використання територіальним управлінням та місцевими загальними судами області енергоресурсів та споживання води, контролю за їх використанням.
15. Виконує інші доручення керівництва управління, які викликані виробничою необхідністю.
|
||
Умови оплати праці
|
1) посадовий оклад – 3801 грн.,
2) надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 р. №15,
3) надбавка та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)
|
||
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду
|
Безстроково
|
||
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою абочетвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовнонеї відповідно до зазначеного Закону;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка;
6) декларація особи про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік.
Документи приймаються до 16 год. 45 хв.
05 травня 2017 року за адресою:
33028, м. Рівне, вул. Замкова, 22 а,
каб. №410 (4 поверх)
|
||
Дата, час і місце проведення конкурсу
|
11 травня 2017 року о 10:00,
33028, м. Рівне, вул. Замкова ,22 а
|
||
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
|
Злобіна Любов Володимирівна
(0362) 26-87-88
inbox@rv.court.gov.ua
|
||
Вимоги до професійної компетентності
|
|||
Загальні вимоги
|
|||
1.
|
Освіта
|
Вища освіта ступеня молодший бакалавр або бакалавр
|
|
2.
|
Досвід роботи
|
Не потребує
|
|
3.
|
Володіння державною мовою
|
Вільне володіння державною мовою
|
|
Спеціальні вимоги
|
|||
1.
|
Освіта
|
Вища освіта ступеня молодший бакалавр або бакалавр за спеціальністю правознавство, або фінансово-економічного чи технічного спрямування
|
|
2.
|
Знання законодавства
|
1) Конституція України;
2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»;
4) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»;
5) Закон України «Про автомобільний транспорт»;
6) Земельний кодекс України;
|
|
3.
|
Професійні чи технічні знання
|
1) Знання матеріального права;
2) уміння письмово викладати правову позицію;
3) аналіз (моніторинг) законодавства України за напрямом діяльності сектору;
4) здатність до підготовки довідкових, інформаційно-аналітичних матеріалів
5) Знання ДБН В.2.2-26:2010 Будинки і споруди. Суди.
6) Знання земельного права;
|
|
4.
|
Спеціальний досвід роботи
|
Не потребує
|
|
5.
|
Знання сучасних інформаційних технологій
|
Володіння комп’ютером – рівень досвідченого
користувача; досвід роботи з офісним пакетом
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
навички роботи з інформаційно-пошуковими
системами в мережі Інтернет.
|
|
6.
|
Особистісні якості
|
1) аналітичні здібності;
2) дисципліна і системність;
3) відповідальність;
4) уважність до деталей;
5) вміння працювати в стресових ситуаціях.
|